pigg ponny ! :D

Idag när jag kom hem så låg det en hoppgjord en dressyrgjord och ett par stigläder på en stol, min moster har varit på Gekås i Ullared och då frågade vi om hon kunde köpa det och det gjorde hon :]

Super snyggt ! hann inte ta kort på det men aja, sen så åkte vi till stallet och dom ville hälsa på Dusty så det gjorde dom och medans så fyllde jag höpåsar sen så hämtade jag henne och började borsta busungen
Sen så gick jag till fältet, jag hade tänkt mig att ha lite markarbete.
Så jag la en bom i mitten av en åtta och så skulle jag byta galopp, men först så värmde jag ju upp henne i massor med volter och så.
Sen så började jag att trava på en över bommen och sen så fattade jag galopp och det gick super, jag tror bara att det var 2 ggr som hon inte lyckades byta galopp men det var mitt fel ! så det gick super bra !
efter jag hade bytt galopp över bommen så blev hon som en raket och flög iväg :D
Hon var super gullig och bara sprang som bara den !


Men imorrn så är det hoppning som gäller, och då hänger mamma och kameran med så bilder kan ni få vänta på ! :D



Kommentarer
Postat av: felicia

Tack! Dusty är jätte fin !:)<3

2011-04-15 @ 23:06:26
URL: http://feliciaharrysson.blogg.se/
Postat av: Tove♥

Vad hände med Lillan sen? <3

2011-04-16 @ 10:31:13
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0