Dagens ridpass med finaste ♥

idag när jag kom till stallet så cyklade jag först och främst till Dusty och sa hej ! hon verkar stortrivas i det nya stallet, så skönt. Det känns som att hon har funnit sig till rätta !
sen så gick jag in i stallet och skubbade rent krubban som jag gör varannan dag så den ska vara ren, sen så började jag mocka och sen så bytte jag vatten och gjorde maten till henne :)
sen så hämtade jag henne, borstade henne och sen så hämtade jag sadel och tränset och satte på henne det, sen så skittade jag fram en lite bit i deras alé, sen så gick jag in på banan och fortsatte skritta fram.
och sen när jag hade gjort det så kortade jag upp tygeln och redan från början så kändes så så himla rund och fin i formen, sen så började jag trava igång henne och gud vad fin hon var ! så rund och mjuk i sidorna.
övade på att föra väldigt små volter i trav, och hon gjorde det super bra !
Det gick jätte bra i vänster varv nu också ! och galoppen var också bra. så jag kan inget annat än att vara super nöjd med henne idag, trots att det var så varmt. Red inte alls länge men hon var så himla duktig och det var ju så varmt somsagt så hon fick sluta lite tidigare ;)
sen så spolade jag av henne och släppte ut henne i hagen och då rullade hon sig direkt som hon alltid gör haha, skönt sa hon ! :D
sen så sopade jag och fixade lite till.


mitt allt ♥

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

Såå fiin!

Kul att hon trivs :)

2011-08-28 @ 09:03:49
URL: http://atlantico.blogg.se/
Postat av: Lisa.B

SJUKT fin ponny du har!



btw så digga ja din blogg, love to read it! :)



Kram Lisa.B

2011-08-28 @ 11:26:02
URL: http://ponnybock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0