Dagens ridpass på Dusty

När jag kom til stallet så började jag med att gå ut till hagen och ge henne en morotsbit :)
Sen gick jag och gjorde betfor och packade hö. och sen så mockade jag, det var jätte lätt mockat så tog inte alls lång tid men sen när jag var klar så hämtade jag sötan i hagen och började borsta henne, sen så gjorde jag henne klar och gick vidare till banan för ett dressyrpass ! hon var sjukt fin ! hon är så himla fin i munnen, å fin rund form och åå vad fin hon är ! ♥
kände lite på henne idag bara, men det gick super ! ska rida barbacka imorrn (eller så ska hon vila) för att hon har fått något konstigt under magen så mamma tyckte det.
men nu ska jag kolla tv, ses !

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0