Dusty 17/8

Idag när jag kom till stallet så var Ronja och Ebba där (Sara red inte med oss) så vi gick och hämtade hästarna och ställde upp dom på gången och började borsta väldigt länge ! sen när vi var klara så hämtade vi sadlarna och tränsen och satte på dom det.
Det blev ganska mycket ändrade planer idag, vi skrittade bara ut i skogen, hon hoppade ju så högt igår så hon inte skulle bli svullen om benen eller så.
Så då skrittade vi bara :) men det var riktigt mysigt, det var varmt ! solen tittade fram då och då när vi red genom skogen :p
sen så fick hon gå in i sin box och äta sin betfor :) sen så släppte jag ut henen i hagen.
Sen smörjde jag sadeln också ! är beroende av det xD och så fixade jag lite till i stallet.
imorrn är det träning, kör det svarta outfiten :) inga bilder imorrn men...

Mullhyttan 28/5

Kommentarer
Postat av: LA

Varför ska du byta stall? och till vilket ska du flytta? :) fin blogg!

2011-08-18 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0