Ridpasset idag

Idag åkte jag till stallet vid 1 och mötte upp Sanna, Sara kom senare, och vi fixade lite och sen så åt jag mat och sen så hämtade vi hästarna och började borsta och fixa med dom.
Sen när vi var klara så red vi ut en stund, inte så krävande då men :p
sen så gick vi in i den lilla dungen och klättrade idag igen, haha så mysigt tycker jag !
sen så gick vi in i ridhuset och red lite, det gick jättebra ! hon var så fin ♥
galoppen vet jag inte vad jag ska säga om, helt ljuvligt underbar ! jag satt bara där och hängde med typ, kändes det som !
så fin, och formen som jag hade idag den var hon så stadig i och rund och fin i ! ska försöka ha den hela tiden :)
Sen så smörjde jag sadeln och ridstövlarna också !

Jag : Dusty kolla inte ditåt nu xD
Dusty : Jo men kameran är ju åt det hållet !
Jag : Dusty !!
min älskling ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0