Uteritt

Idag skulle jag träna för någon som hette Daniel som kom till stallet, han var från skåne och skulle träna i Täby för massor med personer så då skulle en i stallet hämta honom på tågstationen och sen kommat till stallet så då skulle jag ha varit med och tränat innan han åkte till täby men tåget var försenat så vi hann inte :( det var väldigt synd men det blir nog Erika nästa vecka :D

anyway så red jag ut med Bella och Sofia i stallet, inte så långt men mysigt var det ! vi skulle galoppera på ''travrakan'' som vi kallar det typ längre än 1 km lång stäcka som vi brukar skritta, trava & galoppera på, men idag var det en stor traktor som kom så vi hann bara trava till halva innan vi fick vända igen och galoppera hem igen :)
shiiit vad hon drog trodde verkligen att jag inte skulle få stopp på henne !
haha men det fick jag tillslut, så inget krävande ridpass men kul var det ! :)


Min fina ponny, kan aldrig sluta säga det, du är för underbar ..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0