Baby you light up my world like nobody else ♥

Tack hörrni, för att ni kollar bloggen! Det betyder guld ♥

Åkte ju till Dusty när jag kom hem från Linköping som jag skrev i ett annat inlägg. Började att mocka sen tog jag in Dusty ♥, borstade henne sen på med sadel och träns sen vidare till banan !
Började skritta fram och sen började jag jobba henne som vanligt i skritten. I skritten så gjorde jag mycket volter, sen red jag också upp på kvartslinjen och medellinjen och gjorde skänkelvikningar som vart ovanligtvis jättebra ! :D
Blev lite förvånad faktiskt men min lilla stumpa kan bara hon vill ! Se började jag trava lite smått och jag kände mig som en tant, överlivet åkte fram kändes det som och benen bak xD Kändes jättekonstigt men det blev bra sen.
I traven försökte jag få loss ganaschen och jag fick loss den lite i alla fall så jag fortsatte travarbetet med att lägga volter byta varv ofta och det gick också bra ! Sen saktade jag av till skritt och skulle frå skritt fatta galopp utan att formen skulle åka upp (som den alltid gör).
Så det tränade jag lite på. Och det gick jättebra ! :D är jättenöjd över passet !

Sen efteråt så fick hon lite godisbitar och massa gott ! Sen smörjde jag hoppsadeln, hopptränset och dressyrtränset. Och sopa, packade höpåsar och gosade med världens finaste ponny ! ♥

älskar dom här bilderna ♥ foto : Sanna Tilljander
Hoppas ni orkade läsa ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0