Snyggt schabrak från Eskadron !

Riktigt coolt schabrak! Det är från självaste Eskadron, och är väldigt snyggt enligt mig. Snygga och coola färger/färgkombinationer! jag älskar schabrak med passpoaler och dom här schabraken har ju precis dom färgerna jag gillar, det blir ju snyggare för det ! ;) I Cheval Ridsport 's beskrivning som dom kommer ifrån så står det att det är tjockt och det vet jag inte om det är bra eller dåligt men jaja ^^ Det kostade väldigt mycket, 798 kostar det men det kanske är för att loggan är så stor ? Det finns ju dyrare schabrak än det här ;)
Gillade nog det marinblåa mest !


Kommentarer
Postat av: emma

det blåa är snyggt! ;)

2011-12-10 @ 21:58:23
Postat av: Wilma

Hur får man sånna smilysar som du har ?? :)

2011-12-11 @ 10:57:39
URL: http://poniz.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Riktigt snyggt ! :D <3

2011-12-12 @ 10:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0