THERE'S ONLY 1 THING, 2 DO, 3 WORDS 4 YOU: I LOVE YOU

Nu har alla sköna stalltjejor åkt hem för ett tag sen och nu sitter jag och kollar på lite gamla ponnyakutenklipp ^^

Dusty lyssnade sååå bra idag, helt klockren !
Började med att mocka, packa hö, göra betfor, byta vatten och sopa lite. Sen tog ja inte Dusty och borstade henne, hon var en liten lortgris idag så jag borstade ett tag så hon blev ren ^^
Sen tog jag en liten tur med henne i ca 40 minuter och jag körde lite ledarskap. När vi skulle hem så gick hon fortare och då försökte jag ha ett lugnt tempo och försöka få henne att lyssna på mig bättre och aa jag vet inte hur jag ska beskriva det, det gick sjukt sjukt bra ! :D så jag är jättenöjd !

foto : Louise Brantsberg

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

kul att det gick bra! :D <3

2011-12-19 @ 20:13:18
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Emma

fin bild:D

2011-12-19 @ 21:32:23
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0