You are all that i need ♥

Nu har jag kommit hem från bästa Dusty, började att göra det vanliga. Mocka, packa hö, göra berfor och byta vatten. Sen tog jag ut henne på gången, kratsade hovarna, borstade och slängde på alla reflexer jag hade !
Sen gick vi ut på en liten promenad. Hon är så mysig, öronen frammåt och så söt & snäll :') ♥
Gjorde lite andra saker idag, när jag gick fortare så skulle hon det också och när jag gick saktare så skule hon det också. Det funkade sååå bra ! hon görstog verkligen vad hon skulle göra. Sen testade jag att göra en halt, sen tog jag ett steg och då skulle hon ocksp ta ett steg och sen stanna. Sen tog jag ett steg till och då skulle hon också göa det osv och det funkade också till 100 % så jag är jättenöjd ! :D

Jag har verkligen världens bästa kompis, hon är trygg med mig jag känner det. När vi gick på vägen så var det mörkt och hon såg någonting men istället för att stanna och kolla så gick hon bakom mig och hade nosen i ryggen på mig. Och när hon stog på gången, jag gick ju fram och tillbaka för att ta in allt i skåpet igen och då hade hon öronen frammåt hela tiden och rörde på huvudet för att försöka nå mig ♥ jag blev nästan tårögd, jag ville bara krama om henne i timmar, jag älskar dig så mycket ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0