Åska

hjälp vad det åskade går ! kunde inte gå in på datan, så därför ingen updaterng :/
Emma var här också igår och slingade håret så det var mysgt ! :D vi spelade krocket och hade kul !
________________________________________________________________________________________________

Men nu är jag här, idag så ska jag klippa mig sen så åker jag direkt till älsklingen och fixar henne sen så rider jag och Ronja till wittvång där det är dressyrträning för Erika !
får hoppas att det inte åskar när vi rider...  men jag hoppas inte det, sen så rider jag hem gen och släpper ut Dusty i hagen osv och sen så fick vi ett mail igår från min lärare att vi skulle käka på pizza planeten ikväll kl 6 så lite brådis har jag men jag ska skynda mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0