hööks shopping -

Idag när jag kom till staelt så började jag med att mocka och fixa maten och allt sånt !
Sen så hämtade jag min fina prinsessa och började borsta och greja
______________________________________________________________________________________________

När jag kvar klar så gick jag ut på fältet, idag skulle vi hoppa ! :D
värmde upp helt vanligt, jobbade henne i skritt trav och galopp och sen när det kändes bra så började vi hoppa lite småhinder som Dusty tyckte var superkul !
sen så hoppade vi en kombination/serie som var lite ''titt'' hinder men hon hoppade det galant !
Hon var så duktig snuttan !
Det vart mycket galopp hela tiden försökte att jobba lite men sammtidigt lite hinder, var så länge sen jag hoppade så det var dags !
skrittade av henne i skogen och sen så tog jag av henne alla sakerna och såg på bakskyddet att det var blod :(
Men hon har haft lite så nu, jag tror att hon trampar sig lite men jag vet inte :/

(lånad bild från google)
ungefär där, vad tror ni ? har hon ont utav det ? :/
tog på lite jodopax, får se hur det är imorgon.

jag älskar dig <3

Sen efter det så åkte jag hem och åt lite sen så åkte mamma och jag till marieberg och hööks :D
fick ett par typ gröna benlindor när jag fyllde år och jag hade sett att hööks hade ett schabrak som skulle passa !


hiss/diss ?




Kommentarer
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten !

hiss sis ! <3

2011-05-20 @ 23:10:50
URL: http://superhorses.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

okej :)

as hiss på den hästen :D

2011-05-20 @ 23:17:50
URL: http://karolinaass.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

supersnyggt :D

2011-05-20 @ 23:21:11
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/
Postat av: lovisa

hon kan ju har trampat säg , elr om du haft boots så har de kanske skaft ?



jag vet inte x)

fin blogg :)

2011-05-21 @ 07:56:55
URL: http://adversity.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut bilder på allt som du har fått?

2011-05-21 @ 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0