regnigt ridpass :p

Fick skjuts till stallet av mamma idag, och då åkte vi först till granngården för att köpa groov 90 men det var slut så då fick vi åka tillbaka till stallet igen.
________________________________________________________________________________________________

Då började jag med att göra maten och sen så mockade jag, det ösregnade typ hela dagen idag så Ronja och jag  hade tänkt att rida i ridhuset men då kom ridskolan precis så då fick vi rida ut i allt regn !
Det regnade hela tiden ! Trots det så gick det bra idag, lite jobbigt i galoppen tyckte hon, formen var jobbig sa hon ;)
annars så är jag jätte nöjd med älskling idag
när vi nästan var hemma så började det att åska också, så vi tog in alla hästarna för att det regnade ju också så dom fick gå in lite tidigare :)




Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

fett snygg blogg!;)

händer i veckan ? :)

2011-05-18 @ 13:18:34
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0