Gårdagen :]

Hej, hade inget internet igår så kunde inte skriva, men nu är jag här och tänkte skriva lite om igår !
när jag kom till stallet började jag med att packa hö, sen hämtade jag Dusty i hagen och såg att hon hade som små ''sår'' precis vid ena ögat elller lite päls som var borta :( sen såg jag att henne ena öga var svullet också ! :'(
Men fixade i ordning henne för en liten ridtur, jag klättrade med Bella & Cassandra i blåsten, men det gick jättebra ! hon var pigg och glad, och hon tittade mer med det svullna ögat ute, men inne i stallet så blundade hon...
sen red jag in lite på banan och böjde och ställde lite och hon var jättefin ! ♥
sen gick jag in i stallet och tog av henne all utrustning och borstade av henne. Sen mockade jag och bytte vatten och sen fick hon gå in i boxen :)
sen gjrde jag betforen och, rullade in en ny höbal !
Sen åkte mamma och jag till Till Häst och lämnade tillbaks sadlarna och kollade lite på några andra, bla en Bates som vi ska kolla vidare på ! :)
fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0