Stallet hela dagen, ponnyn flätad och klar !

vaknade kvart i nio och sen åkte vi till stallet och började städa, det blev så fint !
Sen packade vi in allt i bilen som jag skulle ha när jag tränade, sen lastade vi henne och det gick jättebra :)
Sen när vi var framme och skulle sadla så märkte vi att jag hade glömt sadelgjorden, men vi fick låna en av bästa Erika ! ♥
sen skrittade jag fram och sen börja jobba henne och träningen gick helt okej, det såg bättre ut på filmerna än var det kändes, men ibland var hon jättefin och ibland mindre fin men jag är nöjd ! :) vi tränade på lite saker som är bra att tänka på tills imorrn ! så jag tror vi fick igenom lite tills imorrn ! :D

Sen när vi kom hem så släppte vi ut henne i hagen så hon fick rulla sig haha ! xD så medans hon var ute i hagen så putsade jag tränset, sadeln och stövlarna och sen hämtae jag Dusty i hagen. Och första spolade jag av hennes ben och svansen, badade inte henne idag så att hon inte ska bli kall i musklerna eller något, nu när hon inte har så mycket päls. Så jag borstade henne riktigt mycket istället och började fälta hennes man och svans. och sen la jag fram det sista och åkte hem sen :)






Några bilder på min fina idag ♥
nu ska jag träna program, rider LA:1 dressyrryttartest (DEBUT!!!!!) LB:1 Lagklass FINAL!

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Lycka till! :D <3

2011-10-23 @ 10:05:29
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: märtha :)

lycka till :D

2011-10-23 @ 14:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0