Dagens dressyrträning :]

Det första jag gjorde när jag kom till stallet var att packa hö, göra betfor och byta vatten + mocka sen sopade jag och lite småfix.
Sen hämtade jag min underbara ponny i hagen och ställde upp henne på gången och började borsta.
Sen när jag var klar med det så började jag linda benen, hade den gröna outfiten idag :)
sen på med all den andra utrustningen !
sen skrittade jag fram på banan och började jobba henne lite kort i alla gångarter så hon var uppvärmd.
På själva träningen så gick det bra, jag är nöjd ! vi jobbade med att hon skulle släppa efter på inner vänstertygel för jag hade nästan kramp i armen haha ! men tillslut så släppte hon rätt mycket i alla fall, och i höger varv så gick det också bra, galoppen var jättefin i ! :) ♥
och sen gjorde vi små volter i trav och galopp och vänd igenom volten och hon skulle gå i samma form och jag får inte släppa henne vilket jag gör.
Men vi jobbar på det ! :)
Skrittade av i deras alé, tror Dusty tyckte det var mysigt ! :D Sen så släppte jag ut Dusty i hagen lite och medans hon stog där och åt så smörjde jag sadeln och gjorde lite olika saker.

bästa ponnyn ♥

Kommentarer
Postat av: Louise Brantsberg

Va roligt!! :) Duktiga tjejer! :)

2011-09-15 @ 13:51:08
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0