mountain horse supreme high rider

Det som står högst upp på min ''vill ha lista'' är nog ett par ridstövlar, mina är så korta i skaftet så det blir inte så snyggt :p
testade ett par mountain horse supreme high rider på granngården för någon vecka sen och dom var så sköna, så mjuka i skinnet som mina jag har nu ! dock var det storlek 36 på så dom var ganska små i foten men i vaden var den perfekt ! men dom kostar ju lite mer är 3.500 :- så får samla ett tag ;) haha !
vill inte ha ett par cavallo grand prix plus för dom är så hårda, och det tar lång tid innan dom är dom ''vanliga'' stövlar, jag vill ha ett par pioneer crocodile, vanliga pioneer eller MH. Så är det !
Men cavallostövlarna är ju skitsnygga men tar lång tid för om att forma dig.

vad tycker ni ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Högst upp på min lista står bilderna från Wittvångs tävlingar.

2011-09-30 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0