världens bästa pålle

Idag när jag kom till stallet började jag med att packa hö, göra betfor, krafft, byta vatten och mocka.
Sen när jag var klar med det så hämtade jag Dusty i hagen, började borsta på henne direkt och satte på skydd + lindade bak :)
Sen skrittade vi fram lite i deras alé och sen inne på banan.
Sen börjadejag jobba henne lite i skritten och när jag ar nöjd så började jag trava och hon kändes jätte fin från början, jobbade som vi gjorde på träningen i onsdags och hon blev så mjuk i sidorna och så himla fin !
gjorde lite 8:or och då blev hon jättefin ! och sen körde jag lite galopp och hon var jättefin där med ! :D
skrittade av henne till wittvång och hem igen :)
så jag kan inget annat än att vara riktigt nöjd idag !

Se efter det så fick hon en morot och sen fick hon gå ut i hagen och jag smörjde sadeln och stövlarna och sen så sopade jag och hade kul med Cassandra & Bella :D 
Skulle städa hela stallet idag men det blev aldrig så.. haha !


finaste ♥ stavas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0