What a feeling

Nu har jag skrivit precis över 1000 inlägg !
just nu sitter jag i Mariestad hos min mormor och morfar.
Men i alla fall, börade med att mocka när jag kom till stallet sen packade jag hö och gjorde betfor som vanligt :)
Sen gick jag vidare till hagen och hämtade min fina
ställde upp henne på gången och började borsta. Fick bli en snabb idag då jag hade lite brottom :)
Sen skrittade jag iväg till travrakan, travade hela (1 km) och försökte jobba men det var ganska mycket runt omkring som hon lyssnade på så hon hade öronrn frammåt hela tiden haha men försökte i alla fall.
Gjorde lite skänkelvikningar som vart grymt bra på travrakan, väldigt förvånad ! kanske inte bästa formen men hon flyttade sig verkligen !
Så det var jättekul ! :D
Galoppera hem, försökte jobba henne men det var ju så kul sa hon så då fick hon springa i sin fart. Gud vilken underbar känsla ♥ så himla underbar.
Satt bara och skratta hela tiden, det kallar jag glädje.
sen saktade jag av och skrittade hem, hon var redigt svettig ! så spolade av henne när vi kom till stallet och släppte ut henne i hagen och åkte hem.


min underbara pålle ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

jag har skrivit 1065 inlägg xD<333333333333333333333333

2011-10-01 @ 06:43:35
URL: http://vibymuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0