min prinsessa ♥

Tjenare tjenare! Just nu sitter jag här med Maja, vi är klar inför sommarfesten som är vid stallet! Så vi åker dig om cirkus 1 timme! :D
Dagen började med att hovslagaren kom, Dusty skötte sig hur bra som helst, min prinsessa ♥ När hon var klar så började jag göra iordning henne för att longeras, det gick riktigt bra när jag longerade! Skrittade fram henne först, se la jag ut henne på linan och hon lyssar riktigt bra på rösten måste jag säga! När det kändes bra så travade jag igång henne, hon var pigg och glad. Ville ha henne frammåt men ändå lugn, hon var väldigt frammåt, ibland var hon precis där jag ville ha henne. Berömde henne massor hela tiden! Gjorde det i båda varven, sen skrittade jag av henne och sedan gick jag in i stallet igen, jag är jättenöjd med henne! :D 
finafina ponny♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa Grann

Söt bild <3

Svar: Tack! :D <3
Amanda

2012-08-09 @ 21:24:06
URL: http://minilini.blogg.se/
Postat av: Fanny och Filippa-Hästblogg

Planer för dagen?

Kram <3

Svar: Vara i stallet typ :D sj? :D <3
Amanda

2012-08-10 @ 08:22:44
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0