My lifesaver

Hej på er! Idag red jag till ridhuset med Erica, snön yrde omkring oss men vi tog oss till ridhuset i alla fall! Skrittade några varv och sedan började jag jobba henne. Gjorde öppnor och sluter på både volten och spåret i både skritt och trav, skänkelvikningar, halter och lösgörande uppgifter. Hon var väldigt fin tycker jag, hon var med på noterna hela tiden och lyssnade väldigt bra på mig! I skänkelvikningarna så går det bättre och bättre för varje gång tycker jag, hon måste ha energi bara, detsamma med skolorna. Men hon gjorde ett mycket bra jobb idag tyckte jag! Och hon var väldigt väldigt fin! Galoppfattningarna blev helt okej, i galoppen kändes hon väldigt fin! Red lite förvänd galopp och detgjorde hon väldigt bra, kör inte så hårt med det nu men det är bra styrketräning så det kommer vi göra mycket nu, jag är nöjd med passet, hon var jättefin! 
världens finaste ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0