ÖREBRO RYTTARTEAM - LB:1 & LA:1 ~ LITTLE DUSTY WIND ♥

Den här tävlingen var på hemmaplan, inte Dustys favorit-tävlingsställe. På banan var hon springig och lyssnade inte på mig, i alla fall i första klassen. I andra klassen var hon så fruktansvärt fin stundtals! Våran LA-debut faktiskt. I den första färvända galoppen hade hon och jag lit bråttom, jag samlade inte som jag borde gjort och då bytte hon tyvärr. Det är ju koff 2 på den så detrog ner väldigt mycket på procenten. Det blev även lite missförstånd i skänkelvikningarna men dom jobbar vi på!
LB:1 - 60.00% vilket var bra betalt för den ritten, hehe!
LA:1 - 58.421 % 
Ni får stänga av den hemska musiken om ni vill, haha! 
Ibland var det lite knas men hon var fin ändå ;)
 

Kommentarer
Postat av: Fanny och Filippa-Hästblogg

Hej!

Vi älskar din blogg och din header! Vi undrar om du skulle kunna göra en gratis header/design till oss? :)Om du gör? :) <3 Kram!

Svar: Åh, tack! Det är tyvärr inte jag som gör den, det är min kompis men hon tar betalt :( <3 Kramis
Amanda

2012-12-09 @ 16:30:41
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0