RESULTAT

Idag var det ju KM på våran klubb, jag red fram som vanligt och ja, jag ville verkligen inte bråka med henne, hon var verkligen pigg och ville frammåt och det leder till att hon blir väldigt spänd och har svårt att slappna av ordentligt men jag gjorde det bästa av saken, hon var inte riktigt framme till bettet utan var lite fibblig i formen men ibland var hon jättefin! I galoppen var hon taggad, fast det brukar hon vara haha! I slutet när jag red fram så kändes hon jättefin, man behöver driva sjutkt mycket men hon blir så fin då! Sista galoppen var hon superfin i! 
 
På banan var hon spänd och hoppade till lite ibland innan programmet men gav sig rätt så fort, dock var hon spänd tyvärr! Vi hade ganska många missar, i inledningshalten började hon gå iväg vilket hon aldrig brukar göra, knasboll! Men sen var hon fin i travarbetet till galoppen tycker jag! Lite på men annars fin! Det är galoppen som drar ner väldigt mycket, hon var väldigt spänd och på så det blir lite svårt att rida då och sen när jag hade ridit galoppen i vänster varv först så ska det vara trav på hela kortsidan men Dusty körde på galopp! Asså jag brast av glädje, satt och skratta jag vet inte varför haha! Men jag fortsatte som inget hade hänt och ja - fick typ 63 % i KM-klassen så ja, jag hade ju verkligen inga krav på henne, vi kom första utanför placering! 
Knasiga bästa ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är bäst! :) <3

Svar: naw, vad gullig du är! :) <3
Amanda

2012-12-30 @ 10:54:35
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0