Dagens ridpass på min underbara ponny ♥ .. [10 Februari 2012]

Dagens ridpass på Dusty gick helt okej, lite mindre bra ibland och bättre ibland!
I början så jobbade jag henne i en låg form i skritten [Red till ridhuset förresten haha !] Och hon är riktigt fin i skritten, så mjuk och loss i hela halsen eller vad man ska säga. Sen i traven så är hon inte sådär låg och rund i formen som jag vill ha henne men jag hade inte hann inte rida igenom henne så mycket idag, det blev lite ändringar i schemat, som vanligt.. haha ! xD Men i alla fall så var hon riktigt fin i traven stundtals men ibland springer hon på lite ifrån arbetet känns det som men jag jobbar mycket med det nu så får vi se hur det går ! I slutet av passet så fick jag lite ordning och reda på henne i alla fall ! :D Galoppen var hon fin i, inte wooow men fin ! Jag är nöjdast med skritten idag, den var riktigt fin, och stundtals i traven !

Sen när jag kom tillbaks till stallet så mockade jag och allt sånt. Pussade på min älskade ponny och gick hemmåt i mörkret, men hem kom jag med mammsen som jag mötte på vägen ^^
mitt ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Hej! Just nu har jag en frågestund på min blogg som heter "Konstig frågestund" meningen är att ni ska ställa så många konstiga frågor ni kan! Gå gärna in på min blogg och ställ dom konstigaste frågorna du kan och få ett gott skratt när jag sedan svarar på dom i en videoblogg!



Länk till inlägget: http://hovskrape.blogg.se/2012/february/konstig-fragestund.html#comment

2012-02-12 @ 16:46:15
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0