Göteborg Horse Show 2012

Hela helgen under Göteborg kommer bli grym ! :D Världens bästa Cajsa kommer ta hand om världen bästa Dusty så hon kommer ha det superbra !

Torsdag : På Torsdag åker mamma och jag upp till Göteborg med tåg och hälsar på våra kompisar som bor lite utanför Göteborg, Hönö heter det. Och sover där på Torsdag till Fredag tror jag !
Fredag : Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanske åka till mässan på scandinavium ? Eller så hänger vi runt lite ^^
Lördag : Sen på lördag så är vi på scandinavium all day ! Men senare på eftermiddagen så åker mamma och jag till Dustys gamla ägare !!!! :D Kommer bli riktigt kul ! :D Och så sover vi där tills Söndag !
Söndag : Sen åker vi hem idag, och då får jag träffa min älskling igen ♥

Jag kommer ju sakna Dusty som jag vet inte vad men Cajsa kommer ta hand om henne väl ! :D Så det känns superbra !

mitt hjärta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0