Mycket glad tjej bakom datorskärmen ! :D

Dagens träning gick helt azuuum ! Jag är sjuuuukt nöjd ! :D

I början kändes det inte bra när jag red fram själv, hon ver lite stretig i munnen och ne, inte hennes dag riktigt kändes det som men när jag började rida för Helene så red jag lite som vanligt för att visa lite hur jag red och så, och då kändes hon bättre än när jag värmde upp. Vi red mest på 10 meterslovter för att ''fixa'' hennes form eller hur jag ska säga, och det blev resultat direkt hon vart superfin i formen men det var yttersidan som hon skulle ta lixom och inte springa undan ifrån den för det gjorde hon mycket idag och ibland var vi ute vid väggen när vi skulle vara i mitten på en 10 metersvolt haha ! xD Vi ställde henne lite utåt för att hon skulle ta yttersidan och då blev hon så grymt fin i formen, åå mumma på henne !
Och när hon började jobba med ryggen och få bättre bakbensaktivitet så blev hela hennes trav hel annorlunda, men så skön ! Sen galoppen var hon så lugn och avslappnad i, så fin var hon. Sen gick vi in på en liten volt i galopp och gjorde samma sak som i traven och hon var sjukt fin ! Men hon är inte så stark än så hon saktade av lite då och då men vi kämpade på ! Vi fick massor med fina lovord av Helene också, så himla kul att höra ! :D
Så himla nöjd med träningen, Dusty är BÄÄÄÄÄÄST ! ♥

Kommentarer
Postat av: Bea - Dressyrryttare som satsar

Ja hon tyckte verkligen om henne! :D Ni var så duktiga! :D♥

2012-02-07 @ 10:00:40
URL: http://bedressage.blogg.se/
Postat av: Celina

Sv: Varsegod :) Kan du inte ha frågestund :) ?

2012-02-08 @ 19:42:02
URL: http://jumpstaars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0