3 ord, 12 bokstäver, 8 konsonanter, 4 vokaler - jag älskar dig!

Idag när jag kom till stallet så ställde jag upp Dusty på gången direkt, mamma och jag var där redan vid 9 så jag brörjade rida och medans jag red så fixade mamma stallet. Idag hade jag tänkt att rida ut men det var ren isbana överallt men jag red en stund till ridhuset så hon fick ju rida ut lite i alla fall ;D I rihuset gick det helt okej, red lite bara för att hon skulle så röra sig, ingen galopp för det hann jag inte :/ Jag fick inte den där svunget i traven och den fina formen men det tar vi någon annan dag ! :D Just nu sitter jag i Mariestad hos min mormor och morfar, mysigt mysigt ! Imorrn ska jag försöka rida ut eller i ridhuset eller på banan, beror på vädret.
jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack så mycket! :) kram



Vad fina ni är! :)

2012-01-21 @ 18:06:40
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0