Dagens träning i ord !

Dagens träning gick bra ! När jag red fram henne så var hon väldigt pigg, så jag försökte trava henne ganska mycket så hon skulle bli av med lite energi och hon blev lugnare så det var skönt. Själva träningen gick bra, i traven vet jag inte riktigt hur det blev, jag kunde inte sitta ner ordentligt idag [pga svanskotan] så jag kunde inte rida ordentligt eller hur man ska säga. Formen var lite sisådär hon var lite upp och ner i övergångarna men galoppen, asså ni skulle bara ha varit där och aa, den var helt otroligt superfin !! Jättenöjd med den ! :D
Erika, min tränare är så sjukt bra, hon vill verkligen att det ska bli bra och försöker verkligen få det att bli bra, du är så bra ! ♥








En mycket svettig ponny efteråt ! ♥

Kommentarer
Postat av: ellenmolin - satsande travtjej

du har en skit fin ponny Amanda :)

2012-01-07 @ 16:36:27
URL: http://resultoflove.blogg.se/
Postat av: emma

älskar din blogg & kollar den varje dag!

du har en riktigtriktigt fin ponny & du själv verkar vara en jättesöt tjej & du är grym på att rida ! :D

2012-01-07 @ 19:59:41
Postat av: Sarah

det ser ut som du sågar väldigt mycket i traven. huvudet går fram och tillbaka i sidleds. usch.

2012-01-07 @ 21:49:13
Postat av: Anonym

Eftersom jag var med och såg träningen så vet jag att det inte va fråga om sågning som Sara antyder! Det ryttaren gör här är att få loss hästens högersida som har varit stel och försöker få loss ganaschen! Dummt att skriva negativa kommentarer om man inte vet varför...... Usch för sånt;)

2012-01-07 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0