Dusty ~ fredagen den 13

Hej på er ! Nu är jag här, LIVE !

Idag när jag var i stallet så började jag med att gå en mysig promenad med min älskling♥
När vi gick så gick det bra, hon var lite spänd för det blåste verkligen storm men jag hade inte tänkt mig att hon skulle gå md huvudet ner hela tiden men jag är verkligen jättenöjd med henne ! Hon var så himla söt, hon gick med huvudet mot min jacka hela tiden och åå min ponny är bäst ♥ En lagom tur vart det ! typ 35 minuter, det var superhärligt !
Sen vart det stalljobb, började med att packa hö och göra betfor och krafft. Och Dusty stog så snällt på gången för jag skulle byta box idag ! Det är en häst i stallet som blev såld och då får Dusty komma in i ''stora'' delen av stallet och jag tror hon kommer stortrivas där ! Så jag mockade ur hennes gamla box och la in allt spån i den nya boxen sen fick hon gå in i den nya boxen och äta lite, fyllde på nytt vatten och allt sånt. Och tog jag in saltstenarna, flyttade täckerna och sopade lite ^^
Sen när jag mockade så skrapade Dusty [!!!!!!!!!!!!] :o hon hade benet böjt jätte länge och sen typ 2 gånger så skrapade hon, och det har hon aldrig gjort. Och det är det värsta jag vet när hästar skrapar och det får inte Dusty lära sig ! Men hon hade stått där ett tag så jag kan förstå henne ;) Mina ögon var som kylskåp typ..


min finaste ♥

Om ni spolar fram till 0:39 så ser ni en brun häst på vänster sida, där står hon nu. Om ni ville veta ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0