My number one ♥

Idag hängde ju Emma med till stallet, många fina bilder blev det ! Men innan jag red så mockade vi, packade hö gjorde krafft och betfor och bytte vatten. Sen tog vi in finaste pållen och började borsta och greja !
Sen på med sadel och träns, sen red vi vidare till ett fält först men Dusty var DUNDERPIGG !
Försökte jobba henne i skritten och det gick ganska bra men i traven så slängde hon mest på huvudet = pigg ponny ! Så jag tänkte men om jag galopeprar lite så hon tappar lite energi, då börjar galoppera jättefort istället och inte lyssna på mig. Så då bestämde jag att vi rider lite på banan istället ;)

På banan så var hon lite seg istället, och stog imot lite. Det var lite hårt men gick ändå att rida på den men hon är ju van att den inte är så jättehård så hon flöt inte på så som hon brukar i traven och galoppen. Men bilderna blev bra i alla fall ! :D
Förövrigt så var hon lite stretig i munnen och lyssnade inte riktigt för skänkeln men det kan ju inte vara perfekt alla dagar, hon var ju helt klockren igår så det är jag fortfarande jättenöjd med ! ♥
Men jag bjuder på några fina bilder som Emma har fotat !


Ja, ni ser ju.. xD






Tack Emma för att du hängde med !


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

sv: tack så mycket, söt ponny :)

2012-01-05 @ 19:47:14
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

vad fina bilder! :D



hihi söta polle som ä pigg xD <3

2012-01-05 @ 21:40:26
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0