Never, ever, ever give up

Hej på er, idag blev det lite ändringar. Det var en bil som hade sladdat nära stallet sa mamma och då bestämde vi oss för att jag inte skulle rida ut. Även fast Dusty var snösulor och 4 brodd i varje hov så kan det ju ändå komma en bil och sladda så jag skrittade på banan idag igen !

Stalldagen började med att mocka, byta vatten, packa hö och göra krafft + betfor. Sen ställde jag upp Dusty på gången, borsta sadlade och tränsade och sen ut på banan ! :D
Ridpasset gick bra, hon var lite mer pigg idag så det gick lite fort ibland haha, lite stum i munnen stundtals men ändå fin i formen ! Gjorde samma sak som igår dock lite mer skänkelvikningar och sånna överningar istället för dom där serpentinerna. Och det gick helt okej Öppnorna/Slutorna blev väl sådär hon brydde sig lite om omgivningen istället för att fokusera på mig men ibland blev dom jättejättebra ! Så det gick lite upp och ner haha ! :D Men jag är i alla fall nöjd ! och det är ju viktigast !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0