Tömkörningen idag !

Gick väldigt bra för att vara första gången ! Jag red fram henne barbacka och hon var ganska fin, ont i svanskotan idag igen. Men det gick ändå ganska bra, hon var fin ! Travade inte så mycket men det som jag kände så var hon fin !

Sen började tömkörnings-lektionen, Erika började att hålla i tömmarna, jag gick brevid Dusty hela tiden så hon inte skulle springa iväg och bli rädd eller så. Så jag gick och Erika började som sagt och sen fick mamma köra lite. Vi gjorde lite halter, gick rakt och flyttade över tömmarna från ena sidan till den andra och man såg på hennes ögon att hon var lite orolig eller vad man ska säga för hon har ju säkert inte gjort det här på flera flera år men hon var jätteduktig ! ♥
Vi skrittade bara med det är en bra början, jag är nöjd. Hoppas mamma också är det ! :)

Nu ska jag åka till en kompis med mamma och ha mys ! Ses senare kära ni !
Eftersom jag gick och höll i Dusty så blev det ingen film..

Little Dusty wind ♥ Den här bilen är lite cool för ni ser ju att det är lite ''dammigt'' eller hur man ska säga bakom Dusty och om man tar hennes namn : Little = liten ungefär, Dusty = Dammig, Wind = vind. Då blir det ''Liten dammig vind'' haha ! :D Och hon är ju nästan så i färgen också, lite dammfärgad typ ^^

älsklingen när hon ville pussa mig hihi !

Kommentarer
Postat av: Lollo

va späänade!! Kul att det gick bra :)

2012-01-08 @ 19:56:14
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0