i'm glad you came ♥

Hej på er! Idag har det varit en riktigt mysig stalldag, superhärligt!
Den började med att jag städade mitt skåp, vi bara la in alltihop igår då vi var väldigt trötta ^^ Så jag torkade ur skåpen och tog bort lite saker som jag inte använder osv. Så det blev rent och snyggt där! Sen mockade jag, la in nytt spån, packade höet och gjorde krafften sen gick jag och Pernilla och hämtade våra pållar!
Tog in dom och fixade i ordning dom för en uteritt! Borstade och grejade ^^ Sen skrittade vi ut till Guttersboda, det var supermysigt verkligen, klockan hade redan hunnit bli runt 8 på kvällen men somsagt så var det supermysigt! Vi skrittade bara, jag hade lång tygel hela tiden, jobbade henne en kortis bara, hon var riktigt fin då! Vi tog det lugnt, tror Dusty tyckte det var skönt också! ^^
bilderna är från idag, fina ponnyn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0