Världens finasteunderbarastebästasteälskade Dusty ♥

Hej på er! Idag har det varit en underbar stalldag, som vanligt! Den började med att jag mockade båda boxarna, sen kom Maja in i stallet efter en tur i skogen med Jojo, så vi skrattade och hade superkul! Packade hö och gjorde krafften sedan, sen kom Pernilla och då gick vi tre och hämtade våra ponnysar.

Borstade och grejade med henne, och lite gos såklart! Sen åkte skydd och lindor på och sedan sadel och träns. Vi skulle ta det lite lugnt eftersom alla tre gick hårt igår så vi skrittade till guttersboda på lång tygel sen när vi rider in på grusvägen så börjar jag korta upp tyglarna och jobba henne lite, hon kändes lite ofokuserad till en början men slappnade av mer och mer och blev riktigt fin! Efter en stund så började vi trava och då skulle Pernilla visa Zätas travtrav asså öka för mig och Maja [Vi travade också] och då blev Dusty och Splash redigt pigga men när vi kom ikapp Pernilla så blev hon lugn igen!
Vi travade en liten bit till och då var hon sjukt fin, asså den formen mummma ♥ Hon kollade lite åt alla håll men hon var fortfarande suuuperfin i formen! Sen skrittade vi en bit, jobbade henne då också, ställde och böjde henne lite och då var hon också fin, la inte så mycket stöd på bettet men annars superfin!
Sen skrittade vi hem igen på långa tyglar, supermysigt var det!
Finaste ponnyn♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Super snygg ponny! Vad är det för ras och stamm? Väldigt lik min ponny i kroppen och färgen!
Verkligen jätte snygg och sticker ut ur mängden! :)

Svar: Åå tack, vad glad jag blir när du skriver så, tacktacktack! :D Det är en connemara e. Lofty Roderic RC 74Jasså! Vad roligt, det är inte många som är lik Dusty inte, men vad kul! ÅÅ vad glad jag blir, tack så jättemycket igen! :D <3
Amanda

2012-07-18 @ 20:13:40
URL: http://sofialiiindstrom.blogg.se
Postat av: frida

så fina!!

Svar: TACK! :D
Amanda

2012-07-20 @ 10:00:00
URL: http://allround.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0