Dagens ridpass 22 juni 2012 [Dusty ♥]

Idag när jag kom till stallet så var hästarna inne, var tidig idag så jag gick direkt till Dusty och gosade n stund med henne, hon är så himla söt som ska pussas hela tiden, myyys ♥

 
Sedan gjorde jag lite foder till henne, släppte ut alla hästarna och sedan mockade jag. Dusty och några till stog inne för vi skulle ju rida. Sen kom Bella och Cassandra så snackade lite med dom medans jag borstade och fixade med Dusty! När jag hade borstat klart så lindade jag fram och tränsade henne. Både jag och Cassandra red barbacka, suermysigt var det! Hon fick mest gå på lång tygel men jobbade henne någon gång och hon kändes grymt fin, mjuk och superfin i formen! Så hon fick gå ett lugnt pass idag! Sen när vi kom tillbaks till stallet så släppte jag ut henne i sommarhagen sen, hon älskar att gå där!
Min finaste ♥

Kommentarer
Postat av: frida

härlig bild!!

Svar: Tackk! :D<3
Amanda

2012-06-23 @ 10:36:22
URL: http://allround.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0