RESULTAT - ÖREBRO FÄLTRITTKLUBB - LB:1 & LA:1, LITTLE DUSTY WIND ♥

Det här är ett tidsinställt inlägg så skriver lite snabbt om tävlingen igår! 
I LB:1an så gick det helt okej, hon var spänd och lite hög i formen å jag var inte så jättenöjd men vi fick ihop 62% i alla fall!

I LA:1an så kändes det mycket bättre hon var inte spänd och ja, det kändes bättre! Men vad tror ni jag gör då? Klantig som jag är så rider jag fel väg, ååh det är liksom 2 poäng som ryker men i alla fall så var det inga större missar, hon taktade två gånger så det drar ju ner direkt men jag är nöjd over ritten! 58% fick vi ihop, hon låg väldigt lågt domaren men jag är jättenöjd! :D
Mer bilder och text kommer att komma, hade inte tid att skriva men det kommer!

Kommentarer
Postat av: sanna :D

grymt fina! <3

2012-06-10 @ 13:08:30
Postat av: sanna :D

grymt fina! <3

2012-06-10 @ 13:08:46
Postat av: Emma - hästblogg

fina bilder:D<3

2012-06-11 @ 22:02:23
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0