Dagens ridpass 15/3 - Dusty ♥ [barbacka]



När jag kom till stallet idag så började jag med att hälsa på min älskade ponny i hagen ♥ Sen mockade jag, la in insläppshö, bytte vatten och fixade med hennes mat. Sen hämtade jag min galna ponny i hagen som galpperade runt, stumpan ♥ Sen ställde jag in henne i boxen så hon fick äta lite, så medans hon gjorde det så borstade jag henne lite men hon var så skitig om benen så jag fick spola av henne i spolspiltan så det gjorde jag, sen på med träns och sen hoppade jag upp barbacka på henne idag! Det var supermysigt men jag kände mig som en liten fladdermus typ eller något haha xD
Skrittade fram henne och sen kortade jag tyglarna och började jobba henne. Hon var helt okej fin i skritten men jag började trava ganska så direkt och då var hon suuuperfin ibland men jag satt lite konstigt så då kunde jag inte hålla henne i balans, kändes det som i alla fall men annars så gick det bra. Ibland ville hon inte lägga stöd på bettet men det var nog för att jag satt konstigt men ibland var hon sjukt fin!!
Galoppen var superfin! Kunde inte sitta ner haha xD Men jag är supernöjd ! :D
Bästa ponnyn ♥

Kommentarer
Postat av: frida

tjusiga bilder! :)

2012-03-18 @ 17:40:18
URL: http://allround.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0