Gärsbloggning [Cornelia]

Mitt namn är Cornelia Lindkvist , och jag har fått äran att gästblogga här hos Amanda!
Jag är fjorton år , eller snart femton alltså född 97 och jag tävlar för en liten klubb vid namn Mullhyttans Ridklubb!

På min fritid , så rider jag och är självklart med kompisar.
Jag har två ponnyer , en egen häst vid namn Pilens Flash a.k.a Flash som tyvärr är till salu , sen har jag en låne ponny som heter Dimmans Miranda a.k.a Pyret , båda två är c-ponnyer den ena 138,5 och den andra lite,lite större!

Den grenen jag inriktar mig mest på är hoppningen , då jag tycker det är roligast men börjar tycka dressyr blir roligare och roligare med tiden men inget slår hoppningen ;)
Då hoppningen som sagt är det roligaste enlig mig så är det även det jag tävlar, dock har det vart väldigt mycket motgångar sedan jag började tävla men det går nu framåt och jag tävlar LD/LC.

Två bilder på Flash!




Två bilder på Pyret!



Om ni vill följa mitt liv och min utveckling med hästarna , mina byten mellan ponnyer , mina motgångar och framgångar så är det bara att ni går in på http://cornelialindkvist.blogg.se! :D

O sen en bild på mig!



Kram Cornelia ~ http://cornelialindkvist.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0