LOVE IS THIS, THIS IS LOVE ♥

Hej på er! idag har det varit en jättebra dag, Maja och jag cyklade till stallet och då gick vi in i hagen och gosade lite först, sa grattis till min fina ponny och sen gick vi in i stallet för att göra tårtorna :D
Sen gjorde jag mockade jag noga i boxen och sen så tog jag in henne det spöregnade så det är inte så roligt för henne att stå där ute, så tog in henne! Borstade henne, gosade jättemycket, bästa ponnyn ♥ Sen masserade jag lite så som massören sa, lyfta upp magen och lite sånt, det gick jättebra och det var riktigt mysigt! Sen spolade jag av benen på henne och gick ut med henne på banan för att gå lite med henne.
Erika var där så då pratade vi och så sa hon att jag skulle stretcha henne och lite sånt, sen när vi hade pratat klart så gick jag in i stallet igen, Dusty vart ju ganska blöt när jag gick ut så torkade av henne lite med handduk så hon blev lite torrare ^^ sen fick hon gå in i boxen och äta så medans hon gjorde det så gick jag ut på banan och kollade när Maja red + att jag pratade med Erika, hon fick en present av mig och sen fick hon se på protokollen från Laxå, hon var riktigt nöjd över protokollen! Jag med, hihi! :D
Sen när maja hade ridit klart så gick vi in i stallet och skrattade en hel del, vi har det så roligt! :D
Sen så gav jag henne tårtan, hon tyckte nog att den såg god ut, hihi :
Hihi, så söt! Sen fick hon ju sina presenter också :



Tror hon blev nöjd med presenterna faktiskt! :D Sen packade jag hö och gjorde krafften, sen kom mamma och hämtade mig och Maja, så då pussade jag godnatt på henne och sa hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: sanna tilljander

supersööt i grimman!<3 den där grimman e faktist jättebra! den håller allt! theo har ju en marinblå som han haft jättelänge o den ser nästan ny ut! :O <333

2012-05-10 @ 00:18:26
URL: http://powni.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

sv: Tack!:D

2012-05-10 @ 07:13:51
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: frida

vad gulligt!!! superfina presenter & ''tårta''

kramis!

2012-05-10 @ 16:15:14
URL: http://allround.devote.se/
Postat av: Julia

Vilken härlig dag det verkade vara :)

2012-05-11 @ 01:42:35
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0