Stalldagen igår..♥ [21 Maj 2012]

Igår när jag skulle sova så kom jag på att jag skrev ju aldrig om stalldagen igår, så gör det nu istället! :D 
Cyklade med Maja till stallet, så bra är du! Hälsade på min älskling som stog i hagen, hon var så varm, snuttan ♥ Gick in i stallet och mockade, packade hö, gjorde krafft och lite annat. Sen gick jag ut till Dusty och gick ut med henne till ridbanan så hon skulle få äta lite grönt gräs, hon älskar det, Så härligt!
Sen frågade Maja om jag ville rida Splash så det gjorde jag, gick ut med Dusty i hagen igen då och så red jag Splash. Annorlunda, verkligen men roligt var det! Sen gick jag ut till Dusty igen och så fick hon äta lite mer grönt gräs. Gick in i stallet efter en stund och så borstade jag henne, masserade, svampade av henne och lite sånt. Mysigt var det! Släppte ut henne i hagen sen igen. Pernilla kom också och hon hade bakat kladdkaka så det åt vi också, mumsigt! ;D

Sen fixade vi lite i stallet, pussade hejdå till ponnysarna och cyklade hem. Så himla mysig stalldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0