Dagens Ridpass, 15 Oktober 2012 [Dusty♥]

Tjena! Som ni kanske såg förut så red jag markarbete idag. Hon var riktigt fin vissa stunder men ibland kändes hon lite knasig i munnen men i alla fall så skrittade jag fram först och hon var riktigt fin i skritten, ryggen sköt upp i taket! Började trava henne sen när hon kändes fin. Hon hade mycket energi och ibland kändes som att hon sprang iväg lite så försökte jobba ihop henne och ibland var hon riktigt riktigt fin! Ibland var hon mindre fin. Ibland kändes hon lite stel och ville inte riktig ställa sig åt höger. Det har varit så ett tag nu men idag var det lite mer, men jag försökte få igenom det och då blev hon riktigt fin efter ett tag men sen blev det som att det kom tillbaka..haha!
Men ibland var hon superfin och det är jag nöjd med! Började rida över bommarna sedan, vissa gånger kom hon superbra verkligen, efter bommarna blev hon sjukt fin också, det var någon gång som hon snubblade mitt lilla hjärta ♥, men då kom vi igen bara och då gick det bra! Galoppen var hon pigg och glad i, hon ville inte riktigt som jag i högervarvet men efter lite jobb blev det mycket bättre! 
Min fina älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0