FJÄRDE ADVENT

Tjeenare! Hoppas ni ahar haft en härlig dag i blåsten! Min dag har varit fantastiskt bra och rolig! Den började med att jag dammsög mitt rum, bäddade sängen och lite sånt. Sen åkte jag till min favorit, Dusty! Jag började att mocka och fixa iordning allting, dessutom gosade vi en hel del med Marias kattunge som hon har fått, sötare får man leta efter verkligen, såå go! Sen när jag var klar med allt i stallet gick jag vidare ut till Dusty för att gå en liten promenix. Hon skötte sig otroligt bra, även fast det blåste storm bryr hon sig verkligen inte, hon gick och frusta och var så nöjd, idag var hon cool! Sen inne i stallet skulle hon bli kliad överallt verkligen, tror vi stod i säkert 40 minuter och bara kliade, hon totalt älskar det! Sen den lilla tiden som blev kvar så borstade jag henne lite, såå mysigt! Sen fick hon gå in i boxen igen. 
Därefter åkte Sofia och jag hem och gjorde iordning oss flr em/kvällen eftersom hela goa stallgänget kom hem till oss för att ha julklappsbyte och äta lite gott, det var såå himla mysigt! Jag är så gaaalet nöjd över min julklapp som vi lottade fram, jag ska få en canvasbild målad av Fia på Dusty! Gaah! Ska bli såå kul! Det var såå mysigt att ha alla hemma hos oss, superkul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0