FREEEDAG

Det ska bli så galet skönt med helg nu alltså, har längtat så mycket! Min vecka har bestått av plugg bara, när jag inte har varit i stallet så har jag pluggat, hemskt men sant! Den tiden som man är i stallet är så himla viktig att få, ett break i pluggandet. Dom som inte har häst förstår jag inte vad dom gör ;) Dusty sprider glädje över en, jag kan inte sluta le när jag ser henne, hon är världens bästa ♥ Så i helgen ska jag ta mysiga promenader och gosa gärnet! Och lite plugg på det ;) I alla fall så har Dusty och jag promenerat på som vanligt förutom idag för det blåste storm verkligen, Dusty och alla hästar var inne. Dusty hade stegrat och bockat i hagen så som hon inte får göra.. så hon var tyvärr varm i benet idag.. Tusan också!! Kan det inte bara bli bra? Vi ska in till ATG på måndag för att ta ultraljud och se vad det var under såret på henne som kanske kan vara orsaken till att hon haltar! Hon är verkligen så himla pigg och glad, hon är såå lugn när vi kommer till stallet så vi håller verkligen alla tummar att det går bra!! 
Nu när jag inte har bloggat på ett par dagar så var jag tvungen att skriva av mig lite! 
Finaste hjärtat igår ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa Jennefors

Åh vad fina! <33333

Svar: Ååå, tack!! <3333333
Amanda

2013-12-06 @ 06:37:16
URL: http://cajsajennefors.blogg.se
Postat av: Josefin

Villet stall står du i ? :)

Svar: Ungefär vid flygplatsen! :)
Amanda

2013-12-14 @ 23:21:44
URL: http://Pageryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0