FRIDAYS ARE FOREVER

Hej på er!
Idag är jag äntligen ledig ifrån en massa plugg, det är endast engelskaglosor
tills på fredag så den här veckan blir rätt så lugn, skönt! Idag hade vi dessutom planeringseftermiddag och slutade vid 11, hur gött! Sista lektionen hade vi prov, fick totalt hjärnsläpp! Men jag hoppas verkligen att det gick lite bra i alla fall! Vi slutade 11 som jag sa, hur skönt som helst! Så jag åkte hem och tog det lugnt en stund, sen åkte jag ut till stallet där jag började mocka och göra allt sånt! Sen gick jag ut till finaste Dusty som stog i hagen och tog en promenad i ridhuset som gick kanon! Hon är så himla pigg och glad så jag hoppas verkligen att benet är mycket mycket bättre!! Sen gick vi vidare in i stallet där vi pysslade en massa med henne! Och sen red jag Alpen idag också, såå kul! Han var riktigt riktigt fin idag! Mjuk och fin redan i början, superkul! Mest skritt men lite trav också, är kanonnöjd! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0