ALWAYS LAUGH WHEN YOU CAN. IT IS CHEAP MEDICINE.

↑ Dusty idag ♥
Hallå på er!
Och förlåt att det inte har dykt upp något inlägg tidigare idag men jag har tyvärr inte hunnit! Hela helgen har sprungit förbi känns det som. Idag har jag varut i stallet nästan hela dagen, så himla skönt! Jag började med att gå en promenad med Dusty som gick ganska bra, till en början var hon hur cool som helst! Sen när vi vände hemåt så tror jag hon såg någonting bakom henne så hon blev lite spänd annars kanon! Den andra promenaden gick såå himla bra, hon var lugn och lyssnade prima! Hon fick dessutom ha tränset på sig, hela hon lyste, man såg det på henne! Hjärtat ♥ Jag har dessutom skrittat ut på Alpen en sväng tillsammans med Maria, såå mysigt! Alpen var såå snäll! Mellan allt så har jag mockat, bytt vatten, packat hö och jag sparade det bästa till sist: Gos & borstning med Dusty! Hon kom precis in så jag stog i boxen och fixade med henne, hon ville bli kliad överallt verkligen, hon stäckte på sig för hon tyckte det var så skönt, gosan! 
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv: Tycker vi med! :)

2013-11-18 @ 12:29:26
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0