GÅRDAGEN OCH IDAG

 
Hallå där på er!
Det var ett inlägg som jag la upp på bloggen som aldrig kom upp! Superkonstigt!Men nu är jag här igen! Hoppas ni har haft en kanonbra dag! Själv så slutade jag 13.25, aldrig fel! Satt och gjorde 2 So- uppgifter då som jag är klar med, skönt! Jag tar dagen igår lite snabbt tänkte jag! Jag har världens bästa mamma, hon skulle ut och lunchfodra hästarna och då passade hon på att mocka i boxen, mocka i hagen + att hon bytte vatten i både hagen och i boxen, allt detta gjorde hon på sin lilla lunchrast! Tack så oerhärt mycket mamma, Du är bäst! ♥ Lite senare så åkte jag ut till stallet och började gå med Dusty, hon lyssnade såå bra, funkade kanon! Hon var jätteglad, hjärtat! Jag masserade henne lite och borsta + att jag smörjde benet lite!Sen kom pappa och då åkte vi hem för att hoppa i vanliga kläder + att jag hann duscha en snabbis sen tog vi en promenix till skolan där det var gymnasiemässa!
 
 
Och idag så åkte mamma och jag ut en snabbis eftersom mamma skulle på distriksmöte med nåra i klubben, så vi fixade stallet på 1 timme! Fattar ni?! hahah! Kan knappt fatta det själv, haha! Vi hann gå en promenad där Dusty förövrigt inte skötte sig alls bra egentligen, vi skulle gå in i ridhuset för att promenera, det regnade massor så hon var ju väldigt blöt och ville nog gå in i stallet egentligen men vi ville hinna med en promenad precis när vi kom så som vi alltid brukar göra, det kom från ingenstans egentligen, hon gick lite för långt fram bredvid mig så jag skulle bara leda bak henne med grimskaften och då ställer hon sig, då blev jag riktigt arg och röt till ordentligt åt henne och då gav hon sig direkt. Annars skötte hon sig bra! Hon började redan lite när vi skulle gå in i ridhuset med att hon inte skulle gå in, sen i stallet var hon supernöjd! Men jag hoppas att hon förstog att jag blev arg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0