NU MÅSTE VI DRA

 
Heeej på er!
Och förlåt för att jag inte har hunnit uppdatera men jag har sjukt mycket i skolan nu som jag gärna vill bli klar med och nu är jag iprincip klar med alla inlämningsuppgifter, sen har jag ett Spanska prov, So-test och Engelska-test kvar bara! Sen hoppas jag att det är lite lugnare, och därimellan ska jag läsa ut en bok också, haha! ojojoj! ;) Men det går bra bara man planerar! I alla fall så har Dusty skött sig otroligt bra både igår och idag! Hon lyssnar otroligt bra verkligen! Igår gick jag ute en sväng först och sen inne i ridhuset, kanon gick det! Och idag gick jag en lite längre promenad ute, såå mysigt! Vi har borstat, masserat och bara haft det såå mysigt! Dusty har varit sådär extra glad, då blir man alldeles varm! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0