PUMPIN BLOOD

Hallå där på er! Hur är läget med er?
Läget med mig är superbra! Jag och min kusin vaknade upp utvilade och så åt vi en supergod frukost med baguetter , frukt mm. Gött! Sen åkte vi till stallet till bästa Dusty

Vi gick 2 bra promenader idag, den första var bra och den andra var mycket bättre, hon lyssnade snäppet bättre då! Man känner att hon börjar ta över lite i hanteringen när det kommer till att gå in i stallet tex, hon börjar backa och småstegrar lite och det är då jag måste bli bestämd att det inte är okej! Men hon skötte sig toppen! Sen mockade vi och greja, såå mysigt! Bästa Dusty! 
Jag vet inte riktigt vad som hände med typsnittet men jag hoppas ni ser vad som står! :D ha det bra!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0