GERANIMO

Hallå på er! Sorry om jag inte har bloggat men jag har varit på Gotland i en hel vecka med min fina familj och familjen Sunvisson, såå mysigt har vi haft det! Jag har alltså inte haft så bra internet så att jag har kunnat blogga tyvärr, men nu är jag hemma igen och kan uppdatera lite bättre! Vi har haft en mysig vecka, inte den fräschaste stugan men mysigt! Vi var inne i visby varje kväll, åt glass, god mat och var på riddrspel, blandannat. Mycket sol och bad, nu när vi kom hem igen och spenderade förra natten i Stockholm så har vi shoppat i Barkeky och på Hollister, en bra vecka helt enkelt men nu vill jag förbli hemma med min älskade Dusty som jag har saknat såå himla mycket ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0