SO MUCH LOVE

Heej på er!
Idag red jag ett sååå himla bra joggingpass på Dusty, hon var såå galet fin! Jag joggade henne i alla gångarter, ställde böjde och gjorde lite skänkelvikningar i skritten, jag har inget att klaga på, allt var så klockrent och hon var så mjuk, skänkelvikningarna flöt på såå bra! Ååå, jag har väntat efter dom här passen! I galoppen var hon också såå himla fin, så harmonisk lugn och samlad. Jag red lite förvänd galopp eftersom hon kändes så fin men jag var nog så exalterad så jag slutade rida lite så hon bytte i fram men jag saktade av direkt och fattade förvänd galopp som vi tränade på i fredags för Lollo, då gick det inte alls men jag tror hon fick en liten 'Aha' under träningen då så idag gick det på första försöket, kanonbra! Sen när jag travade av så trampade hon på jättefint i traven, jag älskar sånna här pass, hon var så mjuk och hade ett sånt sug i bettet!
Mitt hjärta ♥
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

åh så fina bilder!!

sv. tack så jättemycket .D

Svar: Ååå, tack så jättemycket!! :D
Amanda

2014-08-15 @ 20:10:36
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0